(cos gol) - 0,00 Lei

Nu sunt produse in cos.

Politica de returnare

Conform noilor dispozitii intrate în vigoare în data de 15.06.2014, privind contractele incheiate intre consumatori si profesionisti, consumatorii au dreptul sa se retraga in termen de 14 zile calendaristice din anumite contracte incheiate cu profesionistii în mod gratuit, fara a fi obligat sa preziceze motivele acestei retrageri.

Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative publicata in MOF nr. 427 - 11/06/2014

DEFINITII:

1. Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii;

2. Profesionist - orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta prezentei ordonante de urgenta, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama altora;

3. Produs - orice bun corporal mobil, cu exceptia bunurilor vandute prin executare silita sau valorificare ca urmare a aplicarii prevederilor legale;

4. Contract la distanta - orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzare sau de prestare de servicii organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

TERMENE:

1. Toate termenele, conform ordonantei de urgenta, se interpreteaza drept termene exprimate in zile calendaristice;

2. Termenul de retragere unilaterala din contractul de la distanta curge din ziua in care cumparatorul intra in posesia produselor;

3. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, profesionistul prelungeste termenul in mod corespunzator.


Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati o Cerere de Returnare.

Pentru a respecta termenul limita de retragere din contract este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei mentionate mai sus.

RETURNAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR:

Returnarea contravalorii produsului sau produselor, se realizeaza in maxim 14 zile din momentul notificarii BricoMix cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, daca si numai daca in acest interval BricoMix a intrat in posesia produsului sau produselor care fac obiectul contractului din care cumparatorul s-a retras.

Cheltuielile de returnare a produsului sau produselor vor fi suportate integral de catre cumparator.

CONDITII GENERALE DE RETURNARE:

1. Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara urme de folosire, uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern;

2. Produsul trebuie sa fie in returnat, pe cat posibil in cutia originala, nedeteriorata, obligatoriu impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, CD de instalare, manuale, certificatul de garantie, factura de achizitie, etc. In cazul unui produs folosit la care clientul isi exercita dreptul de renuntare la cumparare vom scadea din suma rambursata costurile readucerii produsului la starea initiala - de nou. Aceste costuri vor fi cele date de furnizor sau reprezentantul sau autorizat si va vor fi comunicate in cel mai scurt timp posibil;

3. Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou;

4. In cazul in care achizitia genereaza un cupon cadou, iar acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata prin scaderea valorii cuponului.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.

*Observatii:

1. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, de aceea avem rugamintea sa furnizati contul IBAN in momentul completarii Cererii de Returnare;

2. Returnarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

- in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

- starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.

3. Nu sunt acceptate produsele cu valoare ramburs;

4. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

PRODUSE EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNARE:

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate sau cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

1. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, produse de curatenie, filtre de carbon, etc);

2. Imprimante, multifunctionale care au cartusele sau tonerele desigilate;

3. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire sau igiena personala, casti, etc);

4. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, etc);

5. Produsul sau produsele care fac obiectul unor comenzi speciale sau care se importa in urma unei comenzi ferme, pe baza achitarii unui avans din partea cumparatorului.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

PROCEDURA DE RETURNARE:

In cazul in care cumparatorul doreste sa returneze un produs sau mai multe produse, este necesar sa urmeze urmatorii pasi:

1. Completeaza o Cerere de Returnare;

2. In maxim 24h veti fi contactat de catre un operator BricoMix pentru a stabili impreuna detaliile returnarii produsului sau produselor;

3. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea, va rugam nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului;

4. Predati personal sau expediati prin curier produsul sau produsele la urmatoarea adresa: SC Quattro SRL, B-dul Eroilor, nr. 81, Voluntari, jud. Ilfov, tel. 0730050285;

5. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client; BricoMix nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa trimiteti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0732610473 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa office@bricomix.ro.